مصاحبه آرشیو خبر ها
هیگواین مرد سرنوشت ساز دربی تورین خواهد بود

هیگواین مرد سرنوشت ساز دربی تورین خواهد بود

دیوید ترزگه ستاره فرانسوی سابق باشگاه یوونتوس در آستانه دربی تورین به نبرد بین هیگواین و بلوتی اشاره کرده و مهاجم آرژانتینی یووه را مرد سرنوشت ساز این دیدار می داند.

 

تیم های تورینو و یوونتوس فردا در هفته شانزدهم رقابت های سری آ به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار اولین تجربه ستارگان بزرگ یوونتوس مثل هیگواین و پیانیچ در دربی تورین است و دیوید ترزگه معتقد است استرسی که بازیکنان بزرگ برای ورود به رختکن یوونتوس دارند، نشان از بازگشت یووه به روز های با شکوه خود دارد. ترزگل صحبت های خود را با تمجید ستاره گلزن تیم تورینو آغاز کرده است:

 

من فکر کنم آندره آ بلوتی روح و قلب تیم تورینو است و در فرم فوق العاده خوبی هم قرار دارد. او خوی گراناتا را دارد و توانایی های خود را در تیم ملی ایتالیا هم به نمایش گذاشته است. فکر می کنم آماده یک جهش بزرگ در کیفیت فوتبال خود باشد.

 

عملکرد هیگواین در یوونتوس؟

 

هیگواین کاملا متمرکز و با انگیزه است و گلی که در لیگ قهرمانان برابر دینامو زاگرب به ثمر رساند باعث شد تا اعتماد به نفس خود را بدست آورد. او حالا می خواهد در اولین دربی تورین هم برای تیمش گلزنی کند. البته نباید ماریو مانژوکیچ را هم فراموش کنیم چون تلاش او برای کمک به تیم خارق العاده است.

 

ترزگه سپس در مورد خاطرات خود از دربی تورین صحبت کرده است:

 

در زمانی که من بازی می کردم، ما تقریبا همیشه در دربی برنده می شدیم، به همین دلیل من خاطرات شیرینی از این مسابقه دارم. من روزی را به یاد دارم که ما در آخرین دقایق با گلزنی من توانستیم برنده شویم. پیروزی در دربی همیشه رضایت بخش است ولی اگر می خواهید لذت واقعی را تجربه کنید باید در آخرین دقایق گلزنی کرده و برنده شوید.

 

خرید های بزرگ یوونتوس؟

 

یوونتوس در این فصل چند قهرمان سرشناس مثل گونزالو هیگواین، میرالم پیانیچ و دنی آلوز را به تیم آورده ولی آنها باید با چالش حضور در یوونتوس با فروتنی و تواضع برخورد کنند. این اسامی بزرگ با دقت زیاد و به آرامی وارد رختکن یوونتوس خواهند شد و سعی می کنند به درک بهتری از تیم برسند. این موضوع به من نشان می دهد که یوونتوس بار دیگر به یک باشگاه بزرگ تبدیل شده است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: